follow




dashboard

Oh Melepak ♥



Assalamualaikum semua ! Hello there ! I'm update my blog pada pukul 4 AM right now and Im wearing spek mata for the first time in mylife ! Uwaaa ! aku dah rabun ! Sedihh gila T_T
Tanak pakai tapi terpaksa. Opsss! *Jangan harap la nak nampak aku pakai spek matoooo kat luar. Aku pakai dalam kelas jea. Seriously ta suka langsung pakai spek mata !

But right now bukan ni yang aku nak post.Hewww
Post kali ni hanya saja-saja jea nak post lepak-lepak di pantai poli pd ni haaa. saja jea datang angin menggila tu , pose pon pelik-pelik la. muka yang jadi cantik comel macam Nur Fazurah terus jadi macam errrrr, siapa hodoh ek ? haha. Aku tatau lagipon ta baek mengutuk. Hewww.
So let's check it out okay.
#Sambil berkumandang lagu NajwaLatif.
^(>_<)^







Okay so that all for today. Atc ada banyak lagi kitorang tangkap tapi sebab gambar2 tu terlampau cun sampai kalah siti nur haliza so aku terpaksa batalkan . Hewww.
#P/S : tudung rosak-rosak sebab angin kuat-kuat.

Eh macam best pulak buat bahasa double-double niyh. Oke that all for today today today.
Night ! Eh morning ! Eh entah ! Bye !