follow




dashboard

Padah tidur petang




Asalamualaikum semua !
Hello hello mello.  Harinie aku nak post pasal mimpi di siang hari. orang cakap ta baik tidur waktu petang kan ? Ahaa ! Betul sangat larh tu ! Tapi yang aku nak cerita harini pasal mimpi ! Mimpi yang sangat pelik, merapu and penuh imaginasi ! Pasal mimpi aku ni aku rasa aku boleh jadi penulis skrip kartun la. Seriously mimpi gila pelik, bila aku bangun-bangun je dari tudur tadi terus pening gila kepala aku macam orang ta cukup tidur sebab study sampai pukul 3 pagi. Cewaaah ! Macam pernah pulak aku berjaga sampai pukul 3 pagi untuk belajar. Untuk movie korea adelarh ! HewHew. Okayy u'olls - saya contoh yang tidak baik so jangan ikut kay ! *Kenyit mata.

Okay let's begin. My dream start with ----------------- (*_*)

Waktu tu dalam pukul 11 malam time tu aku baru balik kelas la kononnya. (Erk dalam mimpi pon ade waktu pukul bape ek ? (?_?) And then sampai kat KTM Seremban time tengah tunggu ktm sampai, aku duduk di kerusi untuk menuggu ktm la, dengan memakai beg kesayangan Super Juniorku *Memang saya pakai beg ni untuk ke kelas kau :). dengan penuh kesabaran. Dahla malam , penadd pulakk tu, and thenn KTM datang aku pon dengan riang senang suka hati pon naik la ktm tu, bila dah separuh perjalanan barulah aku teringat Makkkkk! beg aku , dompet and handphone tertinggal kat kerusi ! Dengan cepat aku pergi kat guard ktm tu (Boleh pulak ade guard kat dalam ktm tu )dan dengan sepantas kilat guard tu tarik break kecemasan tapiiiiii ta break pun -.-',ktm tu undur adelah sampai balik ke stesen ktm seremban tu balikk. 

Lepas tu aku pon berlarila macam marathon ambil balik beg Suju aku, and then bila tangan aku dah capai je beg tu dan-dan ktm tu blah! Chehh! -.-' Terpaksalarh aku tunggu lagi satu ktm. Haaa ni yang pelik gila ni. Time menunggu ktm tularh semua pekerja-pekerja KTM include peniaga, cleaner, pekerja kaunter tiket, dan yang lain-lain tetiba jadi alien ! Sebelum start jadi alien tu dorang cakap MUSIC ONNN ! YEAH ! Start tularh semua bertukar jadi alien sambil menari ala-ala clubbing gitu  and ade sikitlarh ala-ala oppa gangnam style tapi yg ni tukar sikit, Oppa Ktm style !
Nakk tau ta cmne rupa alien tu, apa yang aku ingat dalam mimpi aku tu, macik clearner jadi raksasa macam kuman Spongebob Squarepants yang warna hijau ada mata satu ade tanduk dua tu and yang pekerja tiket tu pulak jadi raksasa sotong dan macam-macam lagi laa alien aku. -.-' 

Lepas tu landasan keretapi tu boleh pulak ade bas , ade motor and (!) lori MILO ? Taula aku lepas minum milo -.-' . lepas jea lori milo tu jalan, dahla jalan sepantas kilat siap ade mata and mulut lagi barulah KTM sampai. KTM yg sampai ni pulak KTM baru yang colour putih tuuu. Time nak naik tu ade pulak alien gila yang pakai selipar kat tangan kejar aku , lintang pukang aku lari and punya bagusnya pulak pintu KTM tu ta bukak-bukak ! Satu je pintu yg bukak itupon yang paling hujung. Hampehh tul. Tapi akhirnya sempat jugak aku masuk ktm dan duduk.

Lepas tu aku terjaga and End Of Story !
Nampak ta betapa peliknya mimpi aku petang ni? Bangun-bangun je pening tahap gaban, aku rasa otak aku betul-betul peraah otak untuk mimpi ni, kalah time exam ! Time exam pon aku perah otak cmni tau. Aigooo. Okelah That's all for today. Saya nak bersukan bersama budak rumah. Jom main badminton jomm ! Selamat petang semua okay and wish me luck for Quiz subject Advertising esok ! Bye .