follow




dashboard

Lawatan ke UKM,Bangi





Hello mello ^_^
Opps maaf saya lewat update post harap ta terlampau sangat. Sepapatutnya post ini dibuat last week tapi sebab kemalasan untuk mengupadate terserlah so maaf-maaf la yea  :)
Lawatan Kelas DPR ke UKM,Bangi . Tujuannya adalah untuk kitorang akan diberi tugasan untuk memajukan semula Homestay yang pertama di Malaysia iaitu di Labu tapi aku tan ingat dimanakah tempatnya. Kalau nak tahu sila tanya En.Google yea. Saya ta rajin mencari >_<

Okayy rasa takut pulak nak memajukan balik Homestay lama ni. Yelah selama ni belajar secara teori je ta sangka laa pulak kena face it in a reality kan. Selalunya buat assignment itupon Copy and Paste. Senang larh. Nahh ambik kau kena buat betul-betul. Kepala aku dah ting tong dah camane nak majukan balik homestay tu. Sebab apa kitorang kena buat ? Well as a Dip. in Marketing , tugasan ini adalah tugas kitorang sebenarnya. Agak mencabar jugak niyh. Tapi dah nama pon belajar kan so as a student I will do my best for this task. And hopefully I can do it. Errr atc. aku agak takut jugaklah sebenarnya. Sebabnya aku ni dah loading skit , blurr plak tu. Apa yang Lec ajar kat dalam kelas tu memang aku ta faham until la dh setengah jam aku habis kelas then "Ohhh baru aku faham" nampak tak ? Aigoooo

But the BEST part is siapa yang menang dalam tugasan ini, Jeng Jeng Jeng ! Oh before that kitorang  seramai 60 orang yang join and semuanya from Marketing course so kitorang kena buat secara group so 10 people in one group in each group must compete for this event. And the winner for the 1st prize that is group mana yang dapat berikan idea and strategi paling berkesan akan dapat pergi lawatan ke Guangzhou (camtu ek eja?huhu),CHINA ! all sponspor ! so guys wish my group luck oke ! Semoga dapat pergi China ni for free. Sponsor by UKM ni. Nampaknya mereka menaruh harapan pada budak POLI PD.Wowww ! famous jugak ek PPD niyh :P

Dah alang-alang sampai sana of coz la kena SNAP SNAP SNAP ! right ?
so jomm tengok my classmate .
Bole nampak yang mana aku ?
#aku dah macam budak sekolah dah. =.='



Muka suci di waktu pagi !


saya bersama peminat . Awww! -..-' with Zieraaa  :)

ermm ermmm ermmm ^_^ 
 
ada macam ala-ala kak long tak ? HewHew
 
Myra with Nad. Kawan saya yang cantik ni. sambungan ayat *Sejak bila dia pernah cantik ? haha . Merepek !
 
Snap!

 Waahhh lawaaa tak ?

Otw ke UKM ^(*_*)^
 
Kami kembar. Siapa percaya ? Pandaii kau !Jadah kau ! :P
 
Me with lala d'nope !



And last but not least  : My Classmate ! DPR5S2
 

 





 
 andddddddddd The Enddd. 
Selamat bercuti semua ! Weekends jea :P