follow




dashboard

I miss her :'(

Ya Allah apa kena aku malam ni ?
i really miss her! I miss my maklang so much ! Can't stop crying right now :'(
I really miss her smile,miss her laugh, miss the way she look at me , miss the way she play with me, miss the way she sleep, miss to hug her, miss to see the way she sew, the way she talk to me and the most important is i miss her porridge! Even my mom can't beat her porrigde ! Sangat sedapp!

I do really miss her. So much ! And i do cried a lot after my mom called me for the bad news.
My roomate also know bout tht.
Wondering why i love her so much? coz maklang larh yang jaga aku waktu aku kecik. Even time tu die tengah sarat pregnant tapi dia sanggup jaga aku yang waktu kecik dan sangat suka menangis.
Maklang sangat baik dengan aku . And yang paling aku terharu sekali setiap kali aku nak dtg die mesti masakkan macam2 kami even die ta larat.

So tell me, how can i love her with all my heart?
maklang ibarat mak kedua aku . Never thought tht she will go this early :'(
Tapi serindu aku niyh ta boleh lawan rindu anak-anak die pada maklang.

Everytime i solat i always Doa to Allah semoga panjangkan umur ayah,abang,mama,maklang,maksu and nenek2 ku , but yet, still i'm always said the same thing everytime i pray . nama maklang memang ta boleh hilang dari mulut aku.hmmm.



Kenangan yang tak akan aku lupakan sampai bilaa-bilaa . 
My Maklang yang dah pergi kembali ke Rahmatullah meninggalkan kami dan kembali kepada Pencipta.
Raya terakhir yang tak pernah terlintas ianya akan jadi yang terakhir.
 ( Dalam bulatan )


Looks! Myra Berry waktu kecik ! Pertandingan bayi comel. My maklang yang masukkan . And guess wht? I win it ! semuanya kerana maklang .



#Ya Allah, aku pinta kepadaMu kaw tempatkanlah Maklangku Norhayati Ibrahim di tempat orang-orang yang soleh dan solehah. Aminnn . Al-Fatihah~