follow




dashboard

terasa rhenduu pulak .

Alamakk ! tertiba je rhenduu time zaman aku kecik-kecik dulu:) lots of fun tht tyme
I still remember I'm used to played outside frm morning until 1 a.m . haha suprisingly huh? but yupp it's a reality:) Well maklumlah dulu kes jenayah ni ta teruk mcm skunk. Pluss parents i both kerja so faham-faham jelah tapi keluar malam tu larh part paling best.

Do you know wht i most remember about ?Still segar lagii dalam minda aku, how we used to play together with all kids in Jalan Resak .Together. Banyak sangat kitorang maen ta terkira. Maybe if u see me rite now mesti ta sangka if i said long time ago i'm used to play everything such as besbol, kurik-kundi?(taigtsudahnamadia.haha) , baleng selipar,bola beracun,galah panjang,ting-ting and banyak lagi . Tapi yang aku teringat sampai skunk is dulu aku suka sangat panjat pokok . Pernah satu hari tu me and my friends climb a tree yang tingginya 2 tingkat. And pokok tu still ade sampai skunk. haha. Okayy , a city girl tht not used to live in village climb a tree ? haha.

oh yeah sume permainan tu kitorang maen dekat my house okay dekat kuala lumpur:) And wht i just told you before itu semua utk permainan waktu petang and for malam pulak kitorang salu maen badminton and police entry. boys and girls:) Yang main police entry tu lagi parah . tayah cakap laa kan atas pokok bawah longkang atas bumbung sume aku dah try nyorok tapi still kena tangkap jugak. haha.

If ta silapp aku this picture was taken when i 6 years old . maybe laa tapi rasanya ya:)
cuba teka which one is me *(^_^)* . dah tau yang mana? okayy pandaii! yupp i'm the middle one yang rambut pendek macam laki tuu. haha dan yang kanan tu act she my first BFF!
Farah Ilya Rafee currently stay at Gombak. dia dah pindah so jarang jumpaa. but with them larh i used to play dan ramai lagiii .


Yang ni pulak time aku darjah 2. yeah surely darjah 2 coz i still remember my teacher. Pn.Zalina sumpahhh garang giler! Mostly dalam picture tuu ramai yang aku ingat sampai skunk cuma ta kawan jea. haha . haaa? nak taw yg mane 1?? ta dapat tgkp ke? okay okayy . empat dari kiri yang duduk . alaaa yang paling kecik tuu . *baruu perasan yang aku kecik:) . dapat? ta dapat lantak hang ler! haha

Time ni pulak time aku form 1 . suka sangat gaduh dengan sorang mamat ni . kelakar gilaa time tuu and time ni jgaklaa aku hampir2 nak jadi budak yang teruk . Thankgod my mom quit her job to take care of me if not maybe rite now aku tergolong dalam budak-2 nakal kot >_<
(duduk paling kiri)


Form 4! time ni best! kitorang semua ni ditugaskan untuk mengagih-agihkan buku for 20 buah sekolah smthng. Syokk gila dapat tgk bdk sekolah laen especially sek. teknik kajang! haha
*Okayy gediks gila!


And lastly, form 5! pengakhiran zaman sekolah! tyme ni ta banyak nak diceritakn. Atc banyak tapi kalau aku cerita mau smpi pagi esokk korang baca so let's just skip :)

Okayy that all about mylife. atc banyak lagi pengalaman2 manis sewaktu aku kecik dulu tapi ta larat la i nak citer U ! kremmm tangan i nanti#gediks. Tapi dulu aku ade 4 orang hero yang salu tolong aku . My brothers amir and zamir of coz and another 2 person heroes tht always helped me. Thanks guys! :)

#mood tetiba jea rhenduu zaman muda-mudi dulu . kena gosip sana sini adeii. sampai skunk! Myra myra dari dulu sampai skunk asik kena gosips jea. I wish i have a lof of fun friends like before. miss tht tyme so much.