follow




dashboard

Myra Berry on newspapers ?! =D



huh? haha. statement gilaa ta bole bla kann? But it's true. And Thankfully finally angan-angan mat jenin aku nak masuk newspaper tercapai jugak. #siapa kata berangan tu buang masa? See? okayy nampak ta bongkaknya. lempang mulut aku ni kang! dush dush! ;)
hah? macam mana aku bole masuk surat khabar ? alaa comellnya muka awak berkerut-kerut tengah pikir.klo nak tau meh meh scroll bawah ye sayang.



Mira Berry yang pegang buku warna biru tu ye .the right one on a big pic.
keratan akhbar di Utusan Malaysia pada 6 Jan 2012 (Today)

As you all know rite now I'm on practical rite . Dan seperti yang korang tahu jugak aku praktikal dekat Sykt. Utusan(Melayu) Sdn. Bhd di Bangi . So, sebagai budak praktikal aku dan kawan2 aku *kami . di beri tugas unuk mencari pemenang bagi dalam peraduan yang diadakan yang dipaparkan dalam newpaper. #sori deadline die dah habis.heee .banyak ouo kitorang kena buadd. kerja kitorang kena buka sampul 2guni tiap2 hari and then buad statistik or biodata setiap peserta and then kena tengok samada if they give a correct answer or not. Peraduan ini amat menggalakan and honeslty aku cakap we have to check on each entrant and all of them is about 5000+++ participants! banyak tak ? Dan kena siappkan dalam masa 2 minggu tolak hari isnin sebab dua2 minggu hari isnin cutiikann, so means dalam masa 8 hari kitorang kena buadd tapi naseb baeklah ramai yang menolong. and of coz kakwani yang banyak bantuu kitorang;) dan siap juga akhirnya. And now Alhamdulillah we already find the winner :) . huh, siapa? haha . itu kena tunggu la ye. heee .
Oh yeah lupaa pulak nak bagi tahu , muka kami keluar dekat suratkhabar Utusan Malaysia m/s 29. =D . #baru semalam kitorang ade photoshoot dengan reporter ta sangka harini dah keluar.hee . eh sekejap sekejap! aku nak jadi bajet kejap . KEPADA KORANG YANG DOK CALL ME ARTIS-ARTIS TU , SEE ? IM ON NWSPAPER . NAMPAK TA SIAPA ARTIS SEKARANG? hahahaha . maaf maaf maaff. gurau saja. haha

Maaf saya ucapkan jika post kali
ni agak berlagak. heee
hanya utk meluahkan kegembiraan saya ketika ini,